top of page
-
Wat gebeurt er als ik mijn afspraak niet kan halen?Als u uw afspraak niet kunt halen en deze niet tijdig heeft gewijzigd, kunnen wij helaas de aanbetaling niet terugstorten. Zorg er dus voor dat u wijzigingen minimaal 48 uur van tevoren doorgeeft.
-
Mag ik mijn afspraak annuleren?Het is mogelijk om afspraken te annuleren, maar dit kost €5. U kunt uw afspraak ook wijzigen of annuleren, mits dit minstens 24 uur van tevoren gebeurt.
-
Hoe kan ik een afspraak maken?U kunt gemakkelijk een afspraak maken via onze website door het formulier in te vullen of door telefonisch contact met ons op te nemen.
-
Kan ik bij de schoonheidssalon parkeren?Ja, onze schoonheidssalon is gelegen aan een drukke openbare weg. Houd er rekening mee dat er beperkte parkeergelegenheid is rondom de salon. Vertrek op tijd zodat u voldoende tijd heeft om een parkeerplek te vinden. Op de Nieuwe Binnenweg is het tussen 9:00 en 23:00 uur betaald parkeren.
-
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de salon?In onze salon kunt u betalen met contant geld, per pin (iDEAL), en met creditcard.
-
Kan ik mijn afspraak wijzigen?Ja, klanten kunnen hun afspraak tot twee keer wijzigen. Wij verzoeken u vriendelijk om wijzigingen minstens 24 uur van tevoren door te geven.
-
Wat als ik speciale wensen of behoeften heb?Laat het ons van tevoren weten als u speciale wensen of behoeften heeft, zodat wij onze service hierop kunnen afstemmen.
-
Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?Nee, het annuleren van een afspraak kost €5, mits dit minimaal 24 uur van tevoren wordt doorgegeven. Als u 24 uur of korter van tevoren annuleert, zijn wij genoodzaakt om de aanbetaling per gereserveerde behandeling in rekening te brengen. Omdat de afspraak kort voor aanvang wordt verzet, hebben wij geen tijd meer om die tijd opnieuw in te vullen. Ongeacht de reden en zonder uitzonderingen. Vergeet u de afspraak af te zeggen, dan zijn wij helaas genoodzaakt het gehele bedrag van de ingeplande behandeling(en) in rekening te brengen.
-
Zijn de medewerkers gekwalificeerd?Ja, al onze medewerkers hebben een opleiding gevolgd en werken op een professioneel niveau om u de beste zorg en service te bieden.
-
Hoe werkt de betaling op de website?De betaling op de website is een aanbetaling. Het resterende bedrag dient u in de salon te betalen na afloop van uw behandeling.
-
Wat is Manicure?Dit is behandeling van .........
-
Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
-
Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.
FAQ
bottom of page